Kariera

Praca w NEW CALL

Masz wrażenie, że Twoje pomysły się marnują?
Czujesz się niedoceniany?

Właśnie poszukujemy takich kandydatów jak Ty! Jeżeli chcesz rozwijać branżę FinTech i pracować w niepowtarzalnej atmosferze – zgłoś się do nas! NEW CALL to nowoczesna firma inwestująca w ambitnych i kreatywnych ludzi. Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Chętnie spotkamy się i porozmawiamy. Po prostu prześlij nam swoje CV lub zadzwoń. Być może czekamy właśnie na Ciebie!

Sprawdź aktualne oferty
header images
Trochę o nas

Kim jesteśmy?

Działamy w branży FinTech, wspierając z jednej strony instytucje finansowe, z drugiej – ich klientów. Jesteśmy zgranym zespołem nonkonformistów, którzy nieustannie kwestionują status quo w poszukiwaniu nowych możliwości usprawnienia procesów zachodzących na rynku finansowym.

Nasze usługi i produkty często są niewidoczne gołym okiem. Jako mistrzowie drugiego planu wykorzystujemy wiedzę z zakresu prawa, nowych technologii i marketingu na rzecz sektora finansowego. Dzięki temu nasi klienci otrzymują usługę spełniającą ich indywidualne wymagania i dopracowaną pod każdym względem.

Aktualnie szukamy

Oferty pracy

Stanowisko

Specjalista ds. obsługi Klienta

Aplikuj
Opis zadań
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie ze standardami NEW CALL
  • Prowadzenie zarówno rozmów przychodzących, jak i wychodzących
  • Budowanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oferujemy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Ścieżkę kariery w obsłudze klienta z jasnym planem wzrostu wynagrodzenia, jak i możliwości rozwoju w ramach całej organizacji
  • Wygodną lokalizację miejsca pracy przy Placu Zawiszy
  • Pracę w zmianowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00, w soboty i w niedziele od 09:00 do 17:00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)
Wymagania
Do procesu zapraszamy osoby posiadające:
  • Osób zorientowanych na potrzeby klienta
  • Z umiejętnościami analizy i weryfikacji zgłaszanych problemów
  • Dobrze zorganizowanych w pracy
  • Przywiązujących uwagę do szczegółów
  • Odpowiedzialnych i zaangażowanych
  • Terminowo wywiązujących się z obowiązków
  • Doświadczeniem na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Stanowisko

Specjalista ds. Customer Experience

Aplikuj
Opis zadań
  • Obsługa połączeń z klientami, przychodzącymi i wychodzącymi
  • Negocjowanie warunków spłaty należności z klientami
  • Obsługa klienta zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości wykonywanej pracy
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Terminowa i prawidłowa realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego
Oferujemy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe od 3 200 PLN brutto oraz atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju w dynamicznie rosnącej firmie
  • Możliwość rozpoczęcia budowy ścieżki kariery
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Wygodną lokalizację miejsca pracy przy Placu Zawiszy
  • Pracę w zmianowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, w soboty od 09:00 do 17:00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)
Wymagania
Do procesu zapraszamy osoby posiadające:
  • Dobre zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem (zewnętrznym i wewnętrznym)
  • Swobodę i elastyczność w prowadzeniu rozmów telefonicznych
  • Proaktywną postawę, inicjatywy w relacjach z klientem wewnętrznym
  • Umiejętności wyciągania wniosków z przeprowadzanych analiz w odniesieniu do obowiązujących procesów
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
Kontakt

Skontaktuj się
z nami!

Masz jakieś pytania
lub chciałbyś coś omówić?

Napisz do nas na
info@newcall.pl
lub zadzwoń na
+48 509 811 715
Dotted Pattern